Leveringsvoorwaarden

Leveringsvoorwaarden

Orkam is wat betreft de leveringen van artikelen uitsluitend actief in België. Orkam levert enkel op Belgisch grondgebied.

De leveringskosten zijn steeds inbegrepen in onze prijzen. Er komen geen extra leveringskosten meer bovenop. De levering omvat enkel het bezorgen van het product en niet de montage ervan.

Ingeval een besteld artikel niet voorradig is, wordt de klant op de hoogte gebracht.

De leveringsdata zijn indicatief en niet bindend. U wordt steeds gecontacteerd om een vaste leveringsdag die u uitkomt, te bepalen met ons na contact name van onze kant. Okamshop is tevens niet verantwoordelijk voor het te laat leveren, of het niet leveren op afgeproken tijdstip / dag door haar leverancier en of logistieke partner.

Ingeval de klant afwezig is op de afgesproken leveringsdatum, wordt er een nieuwe afspraak ingepland. Voor het opnieuw leveren van de artikelen kan een kost worden aangerekend. Voor meer details over die kost kan de klantendienst gecontacteerd worden onder de rubriek contact.

De leveringswijze wordt in de artikelinformatie op www.orkamshop.be en in de bevestigings e-mail aangeduid.

We nemen contact op om een dag van levering te bepalen. Gelieve persoonlijk aanwezig te zijn op dedag en plaats van levering, want u dient een document voor ontvangst af te tekenen.

Bij levering kan een identiteitsbewijs worden gevraagd en de klant tekent af voor ontvangst van de levering.

Informatie over de levering van artikelen met een groot volume

Artikelen met een groot volume zijn: artikelen die meer dan 30 kg wegen of andere artikelen met een groot volume.

Afhankelijk van het artikel kiest de klant de leveringsdatum zelf of wordt de klant gecontacteerd om een datum af te spreken.

Het leveringsadres moet toegankelijk zijn voor een grote vrachtwagen van 16 meter. ( tekening mee opladen )

Voor deze artikelen geldt een levering aan de straatzijde. Moet uw bestelling op een andere plek geplaatst worden (denk aan uw garage, carport, oprit of achteraan in de tuin)? Bespreek dit dan ter plekke met de chauffeur, want hij is degene die bepaalt of dit mogelijk is of niet. Let wel: het plaatsen van de pallet op uw privéterrein is op eigen risico.

Bij levering wordt de verpakking geïnspecteerd en kan een identiek toestel retour worden gegeven. Indien de geleverd producten tijdens het transport werden beschadigd, niet overeenstemmen met de producten die op de leveringsbon vermeld staan of niet overeenkomen met de producten die je had besteld, moet je dit zo snel mogelijk en zeker binnen de 3 dagen melden. Neem hiervoor contactop met de klantendienst met vermelding van uw bestelnummer, zodat naar een gepaste oplossing kan worden gezocht.

We leveren de tuinhuizen in een plasticfolie. We raden u aan om deze te stockeren op een droge, geventileerde en overdekte ruimte. Vermijd volle zon en regen, want deze zorgen ervoor dat het hout te veel uitzet of krimpt.

De klant staat persoonlijk in voor de voorbereidende werken (denk aan vergunningen, nutsvoorzieningen en grondwerken), plaatsing en installatie van het aangekochte product. De klant is ook als enige verantwoordelijk om hiervoor de nodige schikkingen te treffen.

Voor meer inlichtingen in verband met de levering kan de klant steeds contact opnemen met onze klantendienst via ons telefoonnummer 014/14.32.67, het contactformulier onder de rubriek‘contacteer ons’ op www.orkamshop.be of via info@orkam.be

Schermafbeelding 2023 05 12 om 14 59 09

Schermafbeelding 2023 05 12 om 14 59 56